החלק החסר

מה הדבר הכי חשוב שחסר
בפרסום הממומן (קמפיינים) שלכם?

כנראה שאם הגעתם לכאן אתם מכירים אחד מאיתנו,
אולי אפילו את שנינו,
ויודעים מה הגישה שלנו בשנים האחרונות.

עם ניסיון מצטבר של 14 שנים ועבודה עם אלפי לקוחות באופן אישי, הבנו שתוצאות הקמפיין אינן תלויות רק בצד הגשמי והטכני של הדברים:

במשפך השיווקי, בקריאייטיב, בקופי או בניהול הטכני שלו.

במה כן תלויות התוצאות?

קודם כל הדבר הבסיסי שרוב הקמפיינים לוקים בו בחסר הוא:

עבודה עסקית מקיפה – להבין את כל התמונה של פרסום העסק.

זה לא רק להעלות מודעה, לעשות בוסט פוסט, לבחור קהל ולשים כסף. יש תהליך משמעותי שצריך לעשות לפני שבכלל נשקיע שקל אחד בפרסום. 

אבל עוד יותר משמעותי מכך הוא – ‘החלק החסר’:

איך ליצור קמפיינים בשילוב כמה רבדים
ומתוך חיבור פנימי:

רוחני, תודעתי, אסטרטגי, טקטי, טכני

"וְאֵין כָּל חָדָשׁ תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ" (קהלת א)

עם זאת, אנחנו לא יוצאים באיזו הצהרה מפוצצת וחד משמעית.

ואפילו נגיד את זה בצורה הכי “לא שיווקית” שאפשר: אנחנו לא באים לחדש לכם.

כי לא גילינו שום דבר חדש שלא היה קיים כבר.

לא המצאנו או פיתחנו טכנולוגיה חדישה שלא קיימת.

פשוט חיברנו את הידע, הרוח, התודעה לתוך כלי השיווק הדיגיטלי של ימינו: 

קמפיינים עסקיים – הדבר העסקי הכי פרקטי, טכני ותוצאתי בשיווק העסק.

מתוך כך אנו מראש לא באים עם הבטחות מפוצצות וסיסמאות שיוצרות התלהבות רגעית. 

כאנשי קופי ושיווק אנחנו יודעים לעשות את זה מעולה, אבל זו לא המטרה שלנו.

אנחנו רוצים להזמין אתכם לשיחה שאנו עושים בלייב. 

שיחה אותנטית על הגישה שלנו, ואיך היא יכולה לעזור גם לכם בניהול העסק, ובפרט דרך קמפיין שיווקי.

גישה עסקית חדשה שאנחנו פועלים על פיה, ואנחנו רוצים שתהיו חלק ממנה.

רוצים לדבר אליכם ואיתכם. 

אנחנו לא באים להמציא, אלא באים לְהוֹצִיא. 

הכל נמצא בתוכנו, רק צריך להתחבר למקור הגבוה שבנו, לתשובות שבתוכנו.

אתם חלק משמעותי מהדרך. זה לא אנחנו מעליכם, זה אנחנו איתכם.

נשמע לכם מעניין?

המפגש יתקיים ממש אחרי החגים

ב10.10 יום שלישי בשעה 10:00 בZOOM

~ללא עלות~

כנראה אתם משערים ש:

“זה עוד פרק משותף שלהם באחד הפודקסטים”

“זה בטח וובינר מכירה לקראת תכנית ליווי משותפת”

“הם אנשי שיווק, הם בטוח ימכרו משהו”

“זה עוד הדרכה עם תוכן בלי ערך”

אז די להשערות!

כי זה ממש לא מה שאתם משערים!

זו שיחה כנה, פשוטה ואותנטית על הגישה החדשה שלנו בעסקים (ובפרסום ממומן בפרט) שאנחנו כמהים לחלוק איתכם ולשתף אתכם בתובנות שאין לנו ספק שישנו לכם את החיים!

נדב דהן

יזם, אמן ואיש של עסקים ואנשים.

מומחה כבר 6 שנים בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל.

בעלים לשעבר של הסוכנות לבניית מותגים.

מייסד ‘עסקים עצלנים’ ומפתח התודעה העסקית החדשה!

שלומי כהן

איש שיווק ודיגיטלי כבר 8 שנים, חי את עולמות הפרסום.

מומחה לכתיבה שיווקית, פרסום ממומן ודפי נחיתה!

מפתח הגישה ‘שיווק ברוח היהדות’ והפודקסט ‘עסקים ברוח היהדות.

תפריט נגישות