רוב הקמפיינרים, המעצבים, המשווקים, מפספסים את הדבר הכי חשוב בשיווק ועסוקים מדי בטקטיקות שיווקיות לטווח קצר, מניפולציות זולות שאולי יניעו לפעולה ונסחפים אחרי שטיקים וגימיקים שיווקיים בתקווה שיעשו את ההבדל בשיווק שלהם ושל הלקוחות שלהם.
מה הם מפספספים?
אסטרטגיה!
המקור להפיכת כל קמפיינר/מעצב/משווק – למשווק על – מומחה אסטרטגי שיודע לראות את התמונה הרחבה, לפצח כל אתגר שיווקי ומיתוגי, בכל עסק ובכל תחום, ופשוט למתג את עצמו מבחינה מקצועית כאוטוריטה מובילה שהלקוחות אומרים לו 'אמן' ולא מתחילים להתווכח איתו.
בואו ללמוד איך לשמור את הלקוחות איתכם לאורך שנה לפחות, להגדיל אותם לעוד מוצרים ולהפוך אותם לשגרירים שמפנים אליכם לקוחות על בסיס קבוע!
בלי שתצטרכו להישען על הפרסום הממומן שלכם, בלי להתאמץ כל חודש מחדש בגיוס לקוחות חדשים ובלי להזיע כל הדרך אל המכירה.
איך חושבים, מתנהגים ופועלים משווקי העל בפיתוח וקידום העסק שלהם לטווח רחוק ומצליחים לבסס את עצמם, להיות רווחיים, להיות נחשקים ולעבוד עם העסקים היציבים?
איך משווקים משווקי העל את עצמם ואת הלקוחות שלהם בכל תהליך שיווקי ומה הם עושים שגורם לזה לעבוד ולהצליח עם כל לקוח פעם אחר פעם?
שמי נדב דהן, אמן, יזם, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.
התחלתי את דרכי העסקית כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.
לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.
כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.
לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.
תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל.
הפעילות משולבת במס' תחומים: