~במתנה לתקופת המלחמה~

מדריך חירום

אסטרטגיית צמיחה
בזמן מלחמה

איך אפשר לצמוח עסקית

דווקא ברגעי משבר?

אסטרטגיית צמיחה בזמן מלחמה

אני למוד משברים בזירה העסקית. עברתי את כל סבבי הקורונה, מס' מבצעים צבאיים ועוד.
אבל שום דבר לא דומה למלחמה אמיתית כמו שאנחנו חווים היום.
אין לנו מושג כמה זמן היא תימשך ומה תהיה ההשפעה שלה לאחר מכן כאן בעורף, בזירה העסקית.
לכן החלטתי להתחיל לפעול אחרת ולבצע אסטרטגיה מותאמת למצב.
שילבתי את האסטרטגיות שלי מהקורונה ומהשברים הקודמים והבאתי עקרונות חדשים למצב
ונוצר מדריך חירום מיוחד שכל עסק צריך ליישם בימים האלה.

הרשמו כאן למטה וקבלו מיד את המדריך
~ללא עלות~

אם עדיין לא הכרנו

נעים מאוד

שמי נדב דהן, יזם, אמן, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.

התחלתי את דרכי העסקית ב2016 כמאמן (קאוצ’ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי ‘ילד פריפריה’ במימון המונים.

לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.

כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.

לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את ‘עסקים עצלנים’. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.

תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם ‘עסקים עצלנים’ כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל. זה הוכיח לי שכאשר הולכים עם הייעוד עד הסוף בלי להתנצל, מרוויחים בענק מכל הבחינות.

לחיי העצלנות שלכם.

תפריט נגישות