עסקים רבים מתמקדים בלמכור כמה שיותר, כמה שיותר מהר. אבל האמת היא שהמפתח להצלחה ארוכת טווח הוא לא רק מכירה – זה מיתוג חכם. מותג חזק לא רק מושך לקוחות, אלא גם יוצר תחושת אמון ומוניטין שמובילים לכך שהמכירה הופכת לקלה, טבעית ולפעמים אפילו בלתי מורגשת.
במאמר הזה, אציג 5 שלבים לבניית מותג שמדבר בשם עצמו, מושך את הלקוחות האידיאליים שלכם, וגורם להם לרצות לעבוד איתכם – עוד לפני שאמרתם מילה.
לפני כמה שנים, כשהשקתי את הגישה שלי ל"עסק עצלן", נתקלתי בהרבה ספקות. אנשים שאלו: "איך אתה יכול לדבר על עצלנות ולהצליח בעסקים?"
אבל במקום להתמקד בלשכנע אנשים, התרכזתי בבניית מותג שמציג את הערכים שלי: חכמה, פשטות ותוצאות במינימום מאמץ.
איך עשיתי את זה?
לפני הכל, מותג הוא הרבה יותר מלוגו או סלוגן – הוא מה שאתם מייצגים.
מסר המותג שלכם הוא הבסיס לתקשורת עם הלקוחות שלכם.
שפה ויזואלית עוזרת למותג שלכם להיות זכיר ומזוהה.
מותג חזק לא מתאים לכולם – וזה בדיוק העניין.
המותג שלכם צריך להיות זהה בכל מקום שבו הלקוח פוגש אתכם: באתר, ברשתות החברתיות, במיילים ובשירות הלקוחות.
כשיש לכם מותג חזק:
מיתוג חכם הוא הרבה מעבר לעיצוב יפה – הוא יצירת זהות עסקית שמשקפת את הערכים שלכם ומדברת ישירות ללקוחות שאתם רוצים למשוך.
רוצים להתחיל? חשבו על שלושת הערכים המרכזיים שאתם רוצים שהמותג שלכם ישדר, והתחילו ליישם אותם בכל נקודת מגע עם הלקוחות.
זקוקים לעזרה בבניית מותג חזק? הצטרפו ל"תכנית העסק העצלן" וקבלו ליווי מקצועי שיסייע לכם לבנות מותג שמוכר – גם בלי להתאמץ.
זה נשמע גדול ומפוצץ, אבל בהסתכלות לנקודת הפתיחה שלי בחיים והדרך שעברתי, היום אני חי את החלום שחלמתי בכיתה ג’. ולא כי עשיתי אקזיט, הרווחתי מיליונים או שאני חי בנוודות מסביב לעולם, ממש לא. אלא כי אני חי בחופש אמיתי בכל תחום בחיים שלי. מהעסקי, הכלכלי ועד התודעתי והמנטאלי.
אני נשוי לעדי, אבא לאלרוי וסול, מאוהב בחיים שבניתי לעצמי וחי את החלום. כל יום מחדש.
כל שנותר לכם, הוא פשוט להצטרף אליי.