יש הבדל בין קמפיינר לבין משווק. יש הבדל בין מעצב לבין ממתג. ההבדל מתחיל ונגמר בהבנה אסטרטגית אמיתית בשיווק ומיתוג.
כבעלים של סוכנות לשעבר, שהעביר מעל 100 תהליכי עומק באסטרטגיית מותג ובנה עשרות ספרי מותג, אני יכול להגיד לכם שפה נמצא הכסף הגדול שאתם חולמים עליו בתחום השיווק והדיגיטל. לא בתהליכי המיתוג עצמם, אלא בהבנה האסטרטגית שפותחתם לכם דלת לעבוד מול עסקים גדולים, שמבינים עניין, שלא מחפשים רק לידים כל היום, שבונים מותגים ומבינים את החשיבות של האסטרטגיה.
זה שלמדתם לנהל קמפיינים בפייסבוק, לא הופך אתכם לאנשי שיווק. ממש לא. זה שלמדתם איך לעצב לוגו בתוכנות של אדובי, לא הופך אתכם למומחי מיתוג. אפילו לא קרוב.
קחו את השירות שאתם נותנים היום, בין אם זה ניהול קמפיינים ובין אם זה חבילת מיתוג, תוסיפו להם את האסטרטגיות המקדימות שאתם עושים מול הלקוח, תפנו לקהל עסקי אחר, והופ, אתם יכולים להכפיל את התמחור על אותו שירות.
עסקים רציניים שמשקיעים כסף בשיווק ומיתוג, לא מחפשים קמפיינרים או מעצבים. הם מחפשים אנשי אסטרטגיה, אוטוריטות בתחום וסוכנויות שידעו לתת להם את המעטפת. אם אתם רוצים להגיע אליהם ולהפסיק לעבוד עם עסקים קטנים שלא סוגרים את החודש, אתם חייבים קודם כל להתמקצע ברמה הגבוהה ביותר. להפוך לאנשי אסטרטגיה שיודעים לבנות עם הלקוחות תהליכי עומק של שיווק ומיתוג.
כנראה שהיום אתם גובים בין 2,500-5,000 ש"ח עבור מיתוג שבו אתם בונים ללקוח לוגו, תוצרים נלווים ובמקרה הטוב אולי עושים איתו פגישת אסטרטגיה. מהר מאוד אתם נכנסים איתו לפינג פונג של חוסר שביעות רצון ודיוקים בלתי פוסקים של הלוגו והתוצרים. אם תבדקו תגלו שאתם משקיעים בכל פרויקט כזה המון שעות ובסופו של דבר השעה שלכם מהפרויקט עומדת אולי על 200 ש"ח לשעה. תורידו הוצאות ומיסים, ובתכל'ס אתם מרוויחים כמו שהייתם מרוויחים כשהייתם שכירים.
עכשיו תארו לכם סיטואציה שבה אתם מקבלים מהלקוח 15,000 ש"ח ומשקיעים בפרויקט איתו בין 2-4 שעות של אסטרטגיה ועוד כמה שעות של הפקה. תעשו את החשבון ותראו את ההבדל ברווחיות. זה מה שיקרה לכם אם תהפכו למקצוענים באסטרטגיה שיווקית ומיתוגית. תביאו ללקוח תוצאות טובות ומדויקות יותר, תשמעו ממנו פחות ותגדילו את הרווחיות על ידי צמצום הזמן וההשקעה בו.
כנראה שהיום אתם גובים בין 1,500-3,000 ש"ח בחודש מהלקוח עבור שירותי פרסום ממומן, וסביר להניח שאתם מפרפרים סביב הלקוח כל החודש ומשקיעים בו הרבה זמן, אנרגיה ומחשבה. זה מביא אתכם לכך ששעה שלכם שווה 300 ש"ח במקרה הטוב או 200 ש"ח במקרה הגרוע. מפה תורידו הוצאות, מיסים וכל המסביב ותגלו שהדבר הזה, איך לומר, לא משתלם במיוחד.
עכשיו תארו לכם סיטואציה שבה אתם מקבלים מהלקוח 4,000 ש"ח בחודש ומשקיעים בו בין 2-4 שעות בחודש. תעשו את החשבון ותראו את ההבדל ברווחיות. זה מה שיקרה לכם אם תהפכו למקצוענים באסטרטגיה שיווקית. תביאו ללקוח תוצאות טובות יותר, תשמעו ממנו פחות ותגדילו את הרווחיות על ידי צמצום הזמן וההשקעה בו.
ההתמקצעות האסטרטגית היא רק השלב הראשון בדרך שלכם להפוך למשווקי על ולבנות סוכנות ברווחיות גבוהה. מכאן אתם תלמדו פיתוח עסקי שיהפוך אתכם לאנשי עסקים – איך בונים מוצרים, איך מתמחרים אותם, איך מגדילים רווחיות ואיך בונים סוכנות שתעניק לכם את החופש שאתם חולמים עליו?!
בהכשרה הזאת אין זכויות יוצרים, קניין רוחני או כל שטות שתמנע מכם לעבוד עם הכלים שאתם לומדים ואפילו ללמד אותם בקורסים או סדנאות משלכם.
מהרגע ששילמתם על ההכשרה, כל הידע הוא שלכם ויש לכם את הזכות לעשות איתו מה שאתם רוצים.
איך מקימים ויוצרים וובינר מא' עד ת' כולל תהליך המכירה והמיילים הנלווים?
איך בונים פעילות אתגר שממגנטת את הקהל והופכת אותם לקהל נלהב ומעריץ?
איך כותבים ובונים דף נחיתה מא' עד ת' שיעבוד וישרת שנים קדימה?
קורס מקיף מא' עד ת' שילמד אתכם לעצב לעצמכם הכל לעסק: פוסטים, מודעות, מצגות, מדריכים וכל תוצר עיצובי ברמה גבוהה דרך קאנבה!
איך בונים תכנית פעולה לקידום ושיווק כנסים, סדנאות ואירועים פרונטאליים ודיגיטליים כאחד?
ללמוד את מערכת הפרסום של פייסבוק, להקים ולנהל לעצמך קמפיינים!
הקורס שיוציא את השיווק שלכם מחוץ לקופסא, יגרום לכם לבלוט, ליצור מסרים ייחודיים, הצעות שאי אפשר לסרב להן ותוכן מקורי!
קורס המכירות שיצור לכם שינוי תודעתי ומנטאלי מקצה לקצה, ויגרום לכם למכור בקלות, בפשטות ובהנאה!
הרמה הגבוהה ביותר של שיווק - להבין אסטרטגיה באמת, איך מגדירים קהלי יעד, איך מפצחים לקוח אוואטר, איך מפצחים מסרים מבודלים ועוד.
לא רק לעצב, אלא להבין תהליך של בניית מותג מרמת האסטרטגיה, איך למצוא את ה'אני מאמין' של הלקוח, איך להבין את הסיפור שלו ולספר אותו, איך לפצח שמות וסלוגנים ועוד!
לא יודעים לנהל קמפיינים? אתם תדעו. לא יודעים לעצב? אתם גם תדעו. לא יודעים לבנות וובינרים? אתם תדעו.
כשמבינים אסטרטגיה באמת, מבינים שיודעים לשווק כל מוצר, כל עסק, בכל תקציב, זה בכלל לא משנה. העקרונות הם אותם עקרונות ויהיה לכם את הביטחון לעבוד עם כל עסק!
אתם סוף סוף תעשו את הסוויץ' בראש מאיש מקצוע בתחום הדיגיטל לאיש עסקים בתחום הדיגיטל ותלמדו לפתח סוכנות כמו שצריך.
לדעת מכירות ברמה הגבוהה ביותר על פי סגנונות תקשורת, לבנות תסריטים לא מתאמצים והכי יפה: ללמד גם את הלקוחות שלכם למכור כדי שישארו איתכם לאורך זמן!
1. אתם מרגישים שאין לכם מספיק ידע מקצועי בתחום, שאתם עושים פחות או יותר מה שכולם עושים וזה לא מספק אתכם.
2. אתם מרגישים שאין לכם את הכלים העסקיים להפוך לאנשי עסקים בתחום ולבנות סוכנות.
3. אתם מרגישים שאין לכם ביטחון לגבות מחירים יותר גבוהים כי הערך של השירות שלכם לא מספיק מקצועי.
הכל תלוי בקצב ההתקדמות שלכם ובאופן היישום.
אם אתם יודעים לצפות וליישם מהר, ההצלחה מובטחת לכם! הכלים שאתם תקבלו פה כל כך ייחודיים, פשוטים ליישום ומשדרגים כל איש מקצוע בתחום הדיגיטל ב-10 רמות!
לא יהיה מוצר אחד או עסק אחד שלא תדעו לשווק!
אתם תלמדו להפיק משפכי שיווק בקלי קלות. מרמת הפיצוח ועד רמת הכתיבה והבנייה.
עלות ממוצעת בשוק להפקת משפך שיווק: 6,000-15,000 ש"ח.
יש לכם קורס שלם ומקיף על כתיבת דף נחיתה ותוכלו להציע את זה ללקוחות כחלק מהשירות השוטף של ניהול קמפיינים/סושיאל או חבילת מיתוג, או פשוט בנפרד.
עלות ממוצעת בשוק להפקת דף נחיתה: 4,000-6,000 ש"ח.
יש לכם קורס שלם ומקיף על כתיבת ופיצוח וובינר ללקוחות שעושים וובינרים. אתם תלמדו לכתוב ולעצב להם מערך שלם של וובינר וגם לקדם אותו!
עלות ממוצעת בשוק להפקת דף וובינר: 4,000-8,000 ש"ח.
בין אם ברמה הבסיסית ובין אם ברמה המתקדמת – יש לכם קורס שלם על מיתוג ועיצוב שבו אני מראה לכם איך לעצב לעצמם מיתוג, וכמובן אם תרצו אז גם ללקוחות שלכם.
עלות ממוצעת למיתוג בסיסי: 4,000 ש"ח
עלות ממוצעת למיתוג מתקדם עם אסטרטגיות שגם אותם אתם לומדים בהכשרה: 15,000 ש"ח.
קורס שלם שיהפוך אתכם לאנשי שיווק מהשורה הראשונה ולפצח לכל עסק אסטרטגיה שיווקית שעובדת.
עלות ממוצעת לניהול קמפיינים: 2,000 ש"ח בחודש.
אתם תדעו לקחת 4,000 ש"ח בחודש.
שמי נדב דהן, אמן, יזם, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.
התחלתי את דרכי העסקית כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.
לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.
כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.
לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.
תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל.
הפעילות משולבת במס' תחומים: