במשך שנים לא הייתי בעד מבצעים.
הרגשתי שזה זול, מאולץ, ובעיקר – לא אני.
אבל בשנתיים האחרונות גיליתי את האמת הפשוטה: כשעושים מבצע חכם – הוא לא מרגיש כמו מבצע. הוא מרגיש כמו הזדמנות.
ומאז?
השתמשתי במבצעים חכמים כדי להכפיל הכנסות, להנגיש קורסים,
ולפתוח דלתות בדיוק לאנשים שהיו צריכים את זה.
הוא ישאל אתכם שאלות מדויקות, יבנה איתכם הצעה,
יכתוב את התוכן המבצעי – וילווה אתכם עד הסגירה.
(והוא לא מתעייף. גם לא שואל "אולי נדחה למחר?")
אתם מקבלים גישה לסוכן AI שפיתחתי והוא יעזור לכם עם רעיונות למבצעים משוגעים ומחות לקופסא, עם מהלכי שיווק נועזים ויכתוב עבורכם את כל התוכן השיווקי!
שמי נדב דהן, אמן, יזם, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.
התחלתי את דרכי העסקית כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.
לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.
כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.
לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.
תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל.
הפעילות משולבת במס' תחומים: