קוראים לזה "עצלנות", אבל זה ממש לא מה שאתם חושבים.
זה לא להפסיק לעבוד, זה להפסיק לעבוד קשה.
זה לא לשבת בחיבוק ידיים, אלא לדעת איך למקסם את מה שיש לכם ברגע הזה.
זה לא לוותר על החלומות, אלא להגשים אותם מתוך קלות, זרימה, והנאה.
ברוכים הבאים ל–'העצלניזם', גישת חיים שהופכת את המאמץ למיותר ואת ההצלחה לנגישה לכולם.
הספר הזה לא רק ילמד אתכם איך לעשות פחות ולהשיג יותר, הוא יראה לכם איך לעשות את זה מתוך שמחה, חופש, ונוכחות מלאה בחיים שלכם.
אני נדב דהן, יועץ עסקי, יזם, אבא לשניים, ואיש שהחליט להגיד "לא" לעבודה קשה ו"כן" לחיים קלים ומלאי משמעות.
כשהייתי ילד, קראו לי עצלן. בבית הספר, השיעורים לא עניינו אותי, והמורים אמרו שאין לי סיכוי.
אז ניסיתי להוכיח לכולם אחרת. עבדתי קשה. מאוד קשה. ובסוף, איבדתי את עצמי במירוץ.
אבל אז קרה משהו ששינה את חיי: הבנתי שהעצלנות שבי היא לא חולשה – היא הכוח שלי.
מתוך ההבנה הזאת נולדה תורת החיים שלי:
'העצלניזם' – איך להשיג מקסימום תוצאות במינימום מאמץ.
איך לפרק את תודעת העבדות ולחיות חיים של חופש אמיתי.
10 הדיברות לחיים ולעסקים בעידן החדש
איך להפסיק לנסות כל כך קשה וליהנות מהדברים החשובים באמת.
איך לעשות פחות ולהרוויח יותר בעסק ובחיים האישיים.
איך ליישם את חוקי היקום כדי לחיות מתוך זרימה, קלות, ושפע.
כל הגישות החדשות לנהל עסק בעידן החדש, במינימום מאמץ ומקסימום תוצאה למען חיים מלאי חופש והגשמה!
הוא ילמד אתכם איך לבחור את הדרך שלכם מתוך חופש מלא.
הוא מסע. מסע אישי שיראה לכם איך להתעצל בלי להתנצל.
הוא יגרום לכם להתחיל לחיות אותם מהרגע שתפתחו אותו.
אתם מקבלים גישה למנטור AI שפיתחתי על בסיס תורת העצלניזם, שאתם יכולים להתייעץ איתו, לשאול אותו שאלות על הספר או על הגישה והוא ידע לענות על הכל!
ספר הדרכה מיוחד בו אני מלמד אתכם ומתרגל איתכם איך ליצור בשורה שיווקית חדשה סביב העסק שלכם וליצור מותג מקורי ותוכן ייחודי!
ספר הדרכה מיוחד בו אני מלמד אתכם ומתרגל איתכם איך ליצור בשורה שיווקית חדשה סביב העסק שלכם וליצור מותג מקורי ותוכן ייחודי!
שמי נדב דהן, אמן, יזם, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.
התחלתי את דרכי העסקית כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.
לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.
כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.
לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.
תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל.
הפעילות משולבת במס' תחומים: