לפני כמה שנים, אם הייתם שואלים אותי מהו "הדבר שלי," לא הייתי יודע מה לענות.
ידעתי שאני טוב בשיווק, הבנתי איך ליצור אסטרטגיות ולנהל קמפיינים, אבל הרגשתי שמשהו חסר.
זה היה כשהשחיקה התחילה להכות בי. הייתי בעיצומו של מרדף בלתי נגמר – לנהל סוכנות, לעבוד עם לקוחות, ולהיות תמיד במרדף אחרי הדבר הבא. הרגשתי שאני עובד קשה מדי ושאין לזה סוף.
ואז זה היכה בי: אני לא מאמין בעבודה קשה. אני מאמין בעבודה חכמה.
באותו רגע נפל לי אסימון ענק. הבנתי שאני רוצה לשנות את הדרך שבה אני עובד – לא רק בשבילי, אלא גם בשביל הלקוחות שלי.
מה אם עצלנות – כשעושים אותה נכון – היא לא חיסרון, אלא יתרון? מה אם אפשר להצליח במינימום מאמץ – עם מקסימום תוצאות?
כך נולדה הבשורה שלי:
"הצלחה לא דורשת עבודה קשה, אלא עבודה חכמה."
במקום לעבוד קשה, התחלתי לעבוד נכון.
במקום ליצור תוכן גנרי, התחלתי לדבר על ערכים, סיפורים, ואמונות שמחברות אותי לקהל שלי.
וכששיתפתי את הבשורה הזו, משהו מדהים קרה.
היא התחילה להתפשט.
הקמתי קהילה של מעל 10,000 בעלי עסקים בפייסבוק וברשימת התפוצה שלי – אנשים שהרגישו בדיוק כמוני. אנשים שחיפשו דרך אחרת לעשות עסקים.
עכשיו תורכם.
גם לכם יש בשורה שמחכה לצאת לאור. גם אתם יכולים לקחת את הסיפור שלכם, את הערכים והאמונה שלכם, ולהפוך אותם לכוח-על שמבדל אתכם, מחבר אתכם לקהל שלכם, ומשנה את העסק שלכם מהיסוד.
ספר האסטרטגיה הזה יראה לכם בדיוק איך לעשות את זה.
מוכנים לצאת לדרך?
רוב בעלי העסקים היום עושים את אותה הטעות:
הם יוצרים תוכן שטחי, כללי, כזה שמרגיש כמו "עוד מאותו הדבר."
הבעיה היא שזה לא מספיק כדי לבלוט בשוק.
הקהל שלכם כבר ראה ושמע הכל. הוא לא מחפש עוד פוסט עם "5 טיפים לניהול זמן" או "10 דרכים להגדיל את המכירות."
מה הלקוחות שלכם באמת מחפשים?
הם רוצים להתחבר לערכים שלכם.
הם רוצים להרגיש שאתם מבינים אותם.
והם רוצים לראות שאתם מביאים משהו שונה – משהו שידבר אליהם בגובה העיניים.
אבל אם התוכן שלכם לא מבוסס על בשורה ברורה שמבדילה אתכם, הם פשוט יעברו הלאה למתחרים שלכם.
כשאין לכם בשורה שמובילה את העסק שלכם:
תחשבו על זה – כמה פוסטים ראיתם היום ברשתות שלא הצליחו להשאיר עליכם רושם?
אם התוכן שלכם לא מדבר מתוך ערכים, סיפור, ואמת – הוא פשוט נשכח.
תלמדו איך לזהות את הערכים, הסיפור והאמונה שמובילים את העסק שלכם.
תלמדו איך לקחת את הבשורה שלכם ולהשתמש בה כדי ליצור תוכן שמהדהד עם הקהל שלכם.
המדריך מספק תרגילים מעשיים שידריכו אתכם צעד-אחר-צעד.
תלמדו איך לבחור מילים וביטויים שמספרים את הסיפור שלכם.
תיצרו מפת תוכן שמבטיחה שהבשורה שלכם תופיע בכל פיסת תוכן שאתם כותבים.
הספר ישנה את הדרך שבה אתם מסתכלים על התוכן שלכם וייתן לכם כלים להפוך אותו למנוע צמיחה.
כשהתוכן שלכם מבוסס על ערכים וסיפור, הוא מושך את האנשים הנכונים.
תלמדו איך להפסיק "לעבוד קשה" על תוכן וליצור תוכן מדויק, קליל וחכם.
כי הבשורה שלך היא מה שיהפוך את העסק שלך לייחודי וימשוך את הלקוחות הנכונים. הספר הזה יראה לך איך לגלות אותה וליצור תוכן שמייצג אותך באמת.
לכל אחד יש סיפור – גם לך. הספר ילמד אותך איך לגלות אותו ולהשתמש בו כדי לחבר את הקהל שלך לערכים שלך.
אתה לא צריך להיות כותב מקצועי. הספר מספק תהליך פשוט וברור, עם תרגילים שיעזרו לך להביא את הבשורה שלך לידי ביטוי בכל תוכן.
ברגע שתדע מהי הבשורה שלך, כל תוכן שתיצור יהפוך למדויק, אותנטי ומחבר – וזה ישפיע ישירות על המיתוג שלך ועל התוצאות בעסק.
אורך הספר הוא 38 עמודים, ורובו המוחלט הוא תרגילים, כלים ומשימות. מעט מאוד תוכן לקרא, והרבה תוכן ליישם ולהטמיע!
בהחלט, ניתן לשלם בביט או פייבוקס לנוחיותכם למס' 050-2780897 – יש לשלוח הודעת וואטספ לאחר ההעברה עם הפרטים לחשבונית (מייל, טלפון, שם מלא)
שמי נדב דהן, אמן, יזם, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.
התחלתי את דרכי העסקית כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.
לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.
כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.
לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.
תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל.
הפעילות משולבת במס' תחומים: