כבר 7 שנים אני מלווה עסקים בכל הצורות והדרכים ועוזר להם לצמוח עסקית דרך הפעילות הדיגיטלית השופעת. הסוג של בעלי העסקים שאני פוגש הכי הרבה הוא הסוג של אלה שמחכים על הגדר וממתינים שמשהו יקרה כדי שהם סוף סוף יקחו את העסק שלהם לצמיחה בעזרת הדיגיטל.
כבר הבנתם ששום דבר לא צריך לקרות מלבד זה שתאזרו אומץ נכון?
כבר 7 שנים שאני מלווה ומשווק עסקים, בשנתיים האחרונות מאז שהפכתי ל'עסק עצלן' אני עושה את זה מתודעה אחרת וזכיתי לגלות שיש עוד כל כך הרבה בעלי עסקים כמוני, שרוצים להיות עסק עצלן, שלא רוצים לעבוד קשה, שלא רוצים לגור בסטורי ולא רוצים לייצר כל יום סרטונים חדשים ולהיות עבד של הרשתות החברתיות.
כשהתחלתי לבנות את העסק העצלן שלי הבנתי שבניתי נוסחה עסקית ושיווקית שמאפשרת לי להגיע למחזורים גבוהים ברווח גבוה, לעבוד 4 ימים בשבוע, לא להתעסק יותר מדי באורגני, לקבל לידים רלוונטיים בכמות שאני רוצה ולסגור עסקאות עם לקוחות מדויקים.
את הנוסחה אני מטמיע כבר כמעט שנתיים אצל מעל 100 עסקים שליוויתי ושיווקתי בתקופה הזאת וזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש.
הכל מתחיל מפה - אנחנו יושבים, אני שואל אתכם את כל השאלות הקשות ומוציא מכם את הייחודיות שלכם, את הבידול ואת הערך הכי עמוק שאתם מביאים לעולם. זה הבסיס לכל הצמיחה שלכם!
אני לא מדבר איתכם פה על לוגו, אלא על קונספט שמבטא אמירה, מייצר בולטות ומדגיש את הייחודיות שלכם בצורה קיצונית. מיתוג שלא נראה ולא נשמע כמו הדברים שעשיתם עד כה וכזה שיהפוך את כל הנראות השיווקית שלכם בדיגיטל לנראות מבריקה, מרהיבה ומטריפה!
כן, אתר תדמית זה חובה. ראיתם פעם מותג שאין לו אתר כזה שהלקוחות מזילים בו ריר וקונים ממנו בו או בגללו? אין דבר כזה. אתר תדמית זה אתר שמחמם את הלקוח ומוכר לו גם אם אתם לא יודעים על זה באופן ישיר.
בלי לבלבל ללקוח את המוח ובלי להתיש אותו במסעות שכנוע, אלא לחדור לו ישירות לתת המודע, להלהיב אותו במהירות האור ולגרום לו להגיע לממשקי המכירה איתכם בהתרגשות. זה דור משפכי השיווק החדש!
זה השלב בו אני כותב ויוצר עבורכם את כל המודעות לקמפיינים של המשפך. המטרה של המודעות היא למשוך אליכם אש, לגרום לכם לכם להראות מותג ולהביא את הקהל שלכם בטמפרטורה לוהטת לשיחות סגירה.
זו הנקודה שכבר הכל מוכן ואתם עולים לאוויר! אני בונה יחד איתכם תכנית פעולה לפרסום ממומן, מקים ומנהל עבורכם את הקמפיינים למשך 3 חודשים - אם תרצו להמשיך לנהל בעצמכם, תקבלו ממני הדרכה אישית. אם תרצו שאמשיך לנהל לכם, תעברו למסלול ניהול בריטיינר.
בואו נבעט ביחד בחוקים, נצא מהמסגרות ונשבור את הכללים כדי לייצר לכם מקוריות, נבדלות ובולטות בשיווק שלכם!
חדשנות היא לא רק להמציא את הגלגל, חדשנות היא גם להציג את הגלגל כמו שאף אחד לא הציג אותו לפניכם. זה מה שנעשה לעסק שלכם.
נחשקות זה לא רק לגרום לקהל שלכם להשתוקק לעבוד איתכם, זה גם לגרום לחלק מהקהל להבין שהוא לא יכול להרשות לעצמו אתכם.
כל התהליך הוא ברמת מעטפת - החל מהאסטרטגיה והפיצוח הראשוני ועד לכתיבה, עיצוב ובנייה כך שלא תצטרכו התערבות של אנשי מקצוע נוספים.
אני ואתם, 1*1, יד ביד, אינטימי, שקט, יסודי ומקצועי עד לתוצאה הסופית.
סביר להניח שלא תפגשו בארץ איש שיווק שבמו ידיו כתב, בנה ועיצב מעל 1,000 דפי נחיתה, הפיק מעל 300 משפכי שיווק, מעל 150 תהליכי מיתוג.
לבד, במו ידיו, ברמת מעטפת.
שמי נדב דהן, אמן, יזם, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.
התחלתי את דרכי העסקית כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.
לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.
כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.
לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.
תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל.
הפעילות משולבת במס' תחומים: