איך להגדיל את העסק בחכמה
בלי להשתעבד לשיווק בדיגיטל
ולנהל תהליכי מכירה רק עם
מתעניינים שמכירים אותך וסומכים עליך?

משפך שיווק
מבוסס מדעי המיתוג
ופסיכולוגיה שיווקית

למה העסק וההכנסות שלך

לא יציבים?

כבר 7 שנים שאני עובד עם יועצים ונותני שירותים, והבעיה אותה בעיה: חוסר יציבות בהכנסות. זה קורה כי כשאתה עסק של בן אדם אחד, או לכל היותר יש לך עובד או 2, רוב העבודה התפעולית עליך, ואתה זה שצריך גם לשווק ולמכור.

כשהכל עליך, לא תמיד יש לך זמן וחשק לשווק, ואז, אם אין שיווק אין מספיק מתעניינים בשירות המרכזי שלך. עד שכבר מגיעים לידים מפה לאוזן, מנטוורקינג או מאיזה הודעה בפייסבוק, הם לא מספיק מכירים אותך ואתה לא באמת סמכות עבורם, מה שמוביל למכירה קשה ומתישה שגם ככה אין לך את הזמן והאנרגיה לעשות אותה.

השנים חולפות והתרגלת לנהל את העסק מהיד לפה. זה מביא אותך להכנסות של 15-30 אלף בחודש וגורם לך להחזיק את הבית וההוצאות.

אבל לא לזה ייחלת. לא על זה חלמת. לא ככה אתה יכול לצמוח ולהגשים חלומות יותר גדולים ורחוקים.

אתה צריך להכפיל.

קודם כל את התודעה, לראות הכל כפול מול העיניים: כפול בהשפעה שלך בדיגיטל, כפול בתוכן שאתה מייצר, כפול בגדילת הקהל שלך, כפול בכמות המתעניינים בשירות שלך, כפול בהכנסה וכפול ברווחים.

רק המכפלה תביא אותך לצמיחה בטווח רחוק ועודפים שיגשימו לך חלומות כלכליים.

פוטנציאל לא ממומש.

אם אתה לא עושה בין 50-80 אלף בחודש לבד, בלי עובדים וספקים, אתה לא מממש את הפוטנציאל שלך במיליגרם. ואתה יודע את זה.

זה מתסכל – לא מספיק מכירים אותך, אין לך קהל וקהילה, אין לך סמכות ואוטוריטה, אין מספיק מתעניינים במוצר הפרימיום ואפילו מכירות למוצרים הקטנים בקושי יש.

מנגד, לראות קולגות שעושים חיל בדיגיטל, מריצים קמפיינים בתקציבים גבוהים וצומחים מחודש לחודש בכמות הלקוחות וההשפעה, זה עוד יותר מתסכל כי בפנים אתה יודע שגם אתה יכול וזה רק עניין של עבודה שיווקית נכונה.

מחוסר יציבות לעסק משפיע!

7 שנים בעסקים, מתוכם 6 שנים שאני חי ביציבות מופתית בהכנסות, משפיע בגדול על הקהל שלי עם קהילת פייסבוק של 5,000 עסקים, רשימת תפוצה של 10,000 מנויים, אלפי רוכשים לקורסים הדיגיטליים ולסדנאות, ומאות עסקים שמיתגתי ושיווקתי במו ידיי,
והכל בזכות דבר אחד:

משפך שיווק
מבוסס מדעי המיתוג
ופסיכולוגיה שיווקית!

משפך שיווק שמגדיל לך את העסק,
בונה את המותג שלך בדיגיטל
וממצב אותך כאוטוריטה מובילה בתחום.

ההבדל בין אורגני מתיש
למשפך שיווק מבוסס פרסום

משפך שיווק אמיתי זה מדע מדויק שמבוסס על פסיכולוגיה שיווקית ומיתוגית שלא ניתן לערער עליה, וזה חתום בתוצאות.

ההבדל בין הדרך האורגנית הסזיפית ברשתות לבין הדרך המהירה של משפך שיווק בפרסום הוא שנים של עבודה קשה שאפשר לחסוך.

למה זה הפתרון
לחוסר היציבות שלך?

המטרה של משפך שיווק מבוסס מדע ופסיכולוגיה מתחלקת ל2:

  1. הגברת מודעות לבעיה – להוביל את הלקוח מנקודה בה הוא לא מבין שיש לו בעיה, לנקודה בה הוא מבין שיש לו בעיה ומוכן לשלם כסף כדי לפתור אותה.
  2. הגברת מודעות למותג – להוביל את הלקוח מנקודה בה הוא לא מכיר אותך, לנקודה בה הוא סומך עליך וקונה ממך.

זה כל המדע על רגל אחת.

איך עושים את זה?

1

אסטרטגיה מבוססת
מדעי המיתוג

שימוש בעקרונות שבונים מותג כמו: בידול, מקוריות, ראשוניות ופיצוח קריאייטיבי לשפה שלך. כל אלה מייצרים זכירות אצל קהל היעד ומגבירים את האמון לטווח רחוק.

2

קופי מבוסס פסיכולוגיה
שיווקית וצרכנית

שימוש בעקרונות שמניעים את הקהל לפעולה, גורמים לו לבצע מה שנבקש ממנו ועוזרים לו להבין את המקום בו הוא נמצא ומה הפתרון אליו הוא שואף.

3

עיצוב מבוסס
יצירתיות ובולטות

כל המטרה של העיצוב של דפי הנחיתה והמודעות במשפך השיווקי הן לייצר בולטות וסקרנות, לגרום לקהל להבין שיש פה משהו אחר ושונה ולהעביר את המסרים בצורה ויזואלית.

4

חוויית משתמש מבוססת
התנהגות דיגיטלית

כל המשפך נבנה על עקרונות של הבנת הצרכנים וההתנהגות שלהם בדיגיטל - לגרום להם להצליח לקרא את כל דף הנחיתה, לבצע פעולות בפשטות ולגרום לקהל חוויה שעוזרת לו לקבל החלטות.

מה אני מציע?

בונה לך משפך שיווק מבוסס מדעי המיתוג ופסיכולוגיית שיווק שמוביל את הלקוח שלך
מנקודה בה הוא לא מכיר אותך לנקודה בה הוא סומך עליך
ומגדיל לך את העסק ומייצב אותו לטווח רחוק!

אני עושה את האסטרטגיה, כותב את החומרים,
מעצב ובונה הכל כך שאתה מקבל בסוף
תשתית שיווק שתרוץ איתך לטווח רחוק שנים קדימה!

איך בנוי המשפך?

מוצר מתנה
למשוך את הקהל שלך לקבל מוצר במתנה בעל ערך שיבנה את האוטוריטה שלך, יגביר לו מודעות לבעיה ויבנה את רשימת התפוצה שלך.
מוצר מפתח
לגרום לאותו קהל לפתוח את הכיס ולקנות ממך מוצר זול שבונה את האמון, מחזק עוד יותר את הסמכות ומבשל אותו לקראת המוצר הגדול שלך.
מוצר בסיס/פרימיום
לשווק את המוצר ממנו אתה באמת מרוויח ולגרום לך לנהל שיחות עם מתעניינים רלוונטיים בלבד שמכירים אותך וסומכים עליך.
שלב ראשון
שלב שני
שלב שלישי

מה כולל המשפך?

דפי נחיתה

בכל שלב במשפך יש דף נחיתה ודף תודה שמניעים את הלקוח, גורמים לו להירשם בכל שלב ומגבירים את האמון והאוטוריטה שלך.

קופי

לכל שלב במשפך יש סד' קופי (טקסטים של מודעות/פוסטים/מיילים) שמניעים את הקהל להיכנס אל תוך דף הנחיתה.

קריאייטיב

לכל שלב במשפך יש סד' קריאייטיב (עיצובים של מודעות/פוסטים/מיילים) שמניעים את הקהל להיכנס אל תוך דף הנחיתה.

מה
השירות כולל?

בנייה של כל המשפך

משלב פגישות האסטרטגיה המקדימות ועד שלב הפקת כל החומרים מבחינת כתיבה, עיצוב ובנייה מא' עד ת'

ליווי בעלייה עם המשפך לאוויר

אני מקים ביחד איתך את מערך הפרסום של המשפך ומדריך אותך כיצד לתפעל אותו ולנהל לעצמך את הפרסום (יחד עם קורס דיגיטלי שלי) כך שלא תצטרך קמפיינר צמוד בריטיינר של אלפי שקלים בחודש!

זמינות בפיקוח ובקרה

אני נמצא איתך למשך חודש כשכל המערך באוויר ומוודא שהכל עובד פיקס ואתה מקבל תוצאות כי זה מה שחשוב.

מוכנים להיכנס למעבדה?

רוצים שארקח עבורכם משפך שיווק?

המסע שלכם מתחיל בשיחת התאמה ידידותית בZOOM
ללא עלות!

הירשמו כאן למטה ועברו לעמוד שבו תשריינו לנו שיחת היכרות בZOOM

חשוב שתדעו:

את כל הפרויקטים אני עושה בעצמי ולא דרך עובדים או ספקים
כך שכל תוצר שתקבלו, תקבלו מהידיים והראש שלי.
וכיוון שאני עושה הכל בעצמי, אני בוחר בפינצטה את הפרויקטים.

עסקים שזכיתי
לרקוח עבורם

הצצה למשפכים שבניתי

למי זה מתאים?

לאיזה תחומים זה מתאים?

אם עדיין לא הכרנו

נעים מאוד

שמי נדב דהן, אמן, יזם, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.

2016

התחלתי את דרכי העסקית כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.

2017

לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.

2020

כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.

2023

לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.

תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל.

היום

זה כבר הפך למותג שמכיל מס' פעילויות

  • מועדון 'העצלניסטים' המכיל תכניות ליווי עסקיות ע"פ תורת ‘העצלניזם’
  • אקדמיית ‘העצלניסטים’ המכילה תכניות הכשרה וקורסים שונים.
  • מעבדת 'העצלניסטים' בה אני מפיק ויוצר עבור מותגים ועסקים תהליכי מיתוג ושיווק!

תפריט נגישות