כבר 7 שנים שאני עובד עם יועצים ונותני שירותים, והבעיה אותה בעיה: חוסר יציבות בהכנסות. זה קורה כי כשאתה עסק של בן אדם אחד, או לכל היותר יש לך עובד או 2, רוב העבודה התפעולית עליך, ואתה זה שצריך גם לשווק ולמכור.
כשהכל עליך, לא תמיד יש לך זמן וחשק לשווק, ואז, אם אין שיווק אין מספיק מתעניינים בשירות המרכזי שלך. עד שכבר מגיעים לידים מפה לאוזן, מנטוורקינג או מאיזה הודעה בפייסבוק, הם לא מספיק מכירים אותך ואתה לא באמת סמכות עבורם, מה שמוביל למכירה קשה ומתישה שגם ככה אין לך את הזמן והאנרגיה לעשות אותה.
השנים חולפות והתרגלת לנהל את העסק מהיד לפה. זה מביא אותך להכנסות של 15-30 אלף בחודש וגורם לך להחזיק את הבית וההוצאות.
אבל לא לזה ייחלת. לא על זה חלמת. לא ככה אתה יכול לצמוח ולהגשים חלומות יותר גדולים ורחוקים.
קודם כל את התודעה, לראות הכל כפול מול העיניים: כפול בהשפעה שלך בדיגיטל, כפול בתוכן שאתה מייצר, כפול בגדילת הקהל שלך, כפול בכמות המתעניינים בשירות שלך, כפול בהכנסה וכפול ברווחים.
רק המכפלה תביא אותך לצמיחה בטווח רחוק ועודפים שיגשימו לך חלומות כלכליים.
אם אתה לא עושה בין 50-80 אלף בחודש לבד, בלי עובדים וספקים, אתה לא מממש את הפוטנציאל שלך במיליגרם. ואתה יודע את זה.
זה מתסכל – לא מספיק מכירים אותך, אין לך קהל וקהילה, אין לך סמכות ואוטוריטה, אין מספיק מתעניינים במוצר הפרימיום ואפילו מכירות למוצרים הקטנים בקושי יש.
מנגד, לראות קולגות שעושים חיל בדיגיטל, מריצים קמפיינים בתקציבים גבוהים וצומחים מחודש לחודש בכמות הלקוחות וההשפעה, זה עוד יותר מתסכל כי בפנים אתה יודע שגם אתה יכול וזה רק עניין של עבודה שיווקית נכונה.
משפך שיווק אמיתי זה מדע מדויק שמבוסס על פסיכולוגיה שיווקית ומיתוגית שלא ניתן לערער עליה, וזה חתום בתוצאות.
ההבדל בין הדרך האורגנית הסזיפית ברשתות לבין הדרך המהירה של משפך שיווק בפרסום הוא שנים של עבודה קשה שאפשר לחסוך.
המטרה של משפך שיווק מבוסס מדע ופסיכולוגיה מתחלקת ל2:
משלב פגישות האסטרטגיה המקדימות ועד שלב הפקת כל החומרים מבחינת כתיבה, עיצוב ובנייה מא' עד ת'
אני מקים ביחד איתך את מערך הפרסום של המשפך ומדריך אותך כיצד לתפעל אותו ולנהל לעצמך את הפרסום (יחד עם קורס דיגיטלי שלי) כך שלא תצטרך קמפיינר צמוד בריטיינר של אלפי שקלים בחודש!
אני נמצא איתך למשך חודש כשכל המערך באוויר ומוודא שהכל עובד פיקס ואתה מקבל תוצאות כי זה מה שחשוב.
שמי נדב דהן, אמן, יזם, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.
התחלתי את דרכי העסקית כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.
לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.
כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.
לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.
תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל.
הפעילות משולבת במס' תחומים: