יש לכם מותג חזק שיכול להתרחב ללא תקרה בעזרת זיכיון ויזמים שיצטרפו אליכם, אולי כבר התרחבתם לעוד סניף אחד או 2, אבל זה רחוק ממה שאתם מדמיינים.
אתם רואים במכפלות, עוד סניף ועוד אחד, עוד זכיינים רעבים שמצטרפים אליכם ועוד ספרות בשורת הרווח.
אתם יודעים שזה אפשרי כי המתחרים שלכם עושים את זה וכי אתם יודעים לייצר ביקוש.
אתם מאמינים במותג שבניתם ויודעים שהוא מותג שכל יזם יכול להתחבר אליו!
שמתם עמוד של זכיינות באתר והוא לא הביא שום דבר.
עשיתם כמה פעולות ואולי יצרתם קצת התעניינות, אבל זה לא שם. המודל העסקי אולי לא מגובש מספיק ולכן ההצעה השיווקית לא אטרקטיבית.
הצעה לא אטרקטיבית מובילה למכירה קשה, אם בכלל מגיעים לידים דרכה.
זה מתסכל אתכם, אבל אתם יודעים שאפשר לפצח את זה!
שמי נדב דהן, אמן, יזם, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.
התחלתי את דרכי העסקית כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.
לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.
כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.
לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.
תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל.
הפעילות משולבת במס' תחומים: