"די, מיציתי, מאסתי, חרשתי, הבנתי את כל עניין ה'פרסומות' המיושנות, האגריסיביות, הדוחפות, המשעממות!
אולי במקום לחשוב על החזר השקעה אתחיל לחשוב על החזר השפעה?
אולי במקום לקדם תוכן פרסומי בלבד, אקדם גם תוכן שבאמת משפיע על הקהל?"
אלה היו המחשבות שלי כשהקמתי את 'עסקים עצלנים' ו-ויתרתי לגמרי על סוכנות שיווק במשרדים 150 מטר, 5 עובדים, מחזור גבוה אבל בפנים? שחוק.
ויתרתי על סוכנות והקמתי עסק עם חזון, הלכתי עם הלב וזה השתלם בענק.
הסיבה? באתי להשפיע.
אני לא רואה את עולם הפרסום כהשקעה יותר, נטו כהשפעה!
באתי להשפיע ואני לא מתכוון לעצור לעולם – זה הדבר היחיד שיש לנגד עיניי!
אז אני נותן לכם כאן לגמרי במתנה, 4 מודלים שמבוססים על אסטרטגיית הפרסום המשפיע שבעזרתה הצלחתי להפוך את 'עסקים עצלנים' לעסק משפיע ומבוסס בשורה, ואין לי ספק שאם תטמיעו את האסטרטגיה בעסק שלכם, זה יקרה גם לכם ובענק!
שמי נדב דהן, אמן, יזם, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.
התחלתי את דרכי העסקית כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.
לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.
כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.
לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.
תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל.
הפעילות משולבת במס' תחומים: