בינינו?
אתם לא צריכים עוד שיטה לשיווק, ולא עוד טמפלט.
יש לכם קול. יש לכם מסר.
מה שאין לכם – זה מרחב.
מרחב שבו הקהל שלכם נמשך אליכם, לא בגלל שאתם דוחפים, אלא כי אתם מחזיקים משהו שאי אפשר לפספס:
בשורה.
האתגר הזה לא ילמד אתכם איך לפתוח קבוצת וואטסאפ – אלא איך להתקדם לדור הבא של השיווק: קהילות מבוססות בשורה!
קהילות שבהן לא מדברים רק תוכן – אלא מייצרים השפעה.
כי זה מה שהעולם מחפש עכשיו:
לא עוד 'מנטורים', אלא אנשים מעוררי השפעה.
במשך 5 ימים, אתם תצאו החוצה – עם הבשורה שלכם, עם האנרגיה שלכם, עם הקול שלכם.
תקבלו כלים מדויקים, משימות קלילות שמייצרות תוצאה,
וסוכן AI אישי שילך אתכם יד ביד, עד שתראו את הקהילה מתחילה להיבנות מול העיניים.
אין פה קסמים.
יש פה עומק, דיוק, ופעולה.
ברוכים הבאים לאתגר "הקהילה הראשונה שלי".
הולך להיות סוער.
אתגר "הקהילה הראשונה שלי" נמשך 5 ימים, בין ראשון ל־חמישי (25.05–29.05)
כל בוקר תקבלו סרטון קצר עם משימה יומית ממוקדת, שכולה בנויה לייצר תוצאה מוחשית כבר באותו היום.
אין חפירות. אין חזרות. רק תנועה קדימה.
יש לכם גם סוכן AI אישי שילווה אתכם לאורך כל הדרך (בלי לשאול שאלות מיותרות )
הפעולה שלכם + הכלים שלי = הקהילה שלכם מתחילה להיוולד.
מי שיבין את הבשורה שלכם – יצטרף.
לא צריך אלפים. צריך את הראשונים שירגישו שזה בדיוק המקום שחיפשו.
והם לא יחפשו אתכם – אלא אם תתחילו להיות נוכחים.
מעולה. זה בדיוק מה שאנחנו עושים ביום הראשון באתגר.
אתם לא באים עם רעיון – אתם באים עם תשוקה, כאב, רצון להשפיע.
אנחנו נעזור לכם להפוך את זה לבשורה מדויקת.
לא מחפשים התמדה – מחפשים תדר.
אם תבנו קהילה מהלב, עם בסיס חזק, גם כשהשקט מגיע – האנרגיה ממשיכה לפעול.
והאמת? תגלו שאתם רוצים להישאר שם.
אז זה בדיוק הזמן להבין – בדרך הכי פשוטה שיש.
יש לכם סוכן AI שמדבר איתכם בעברית, בגובה העיניים, ולא דורש מכם שום ידע קודם.
והוא גם לא מתנשא 😉
כנראה ניסיתם לבנות קהילה לפני שגיליתם את הבשורה שלכם.
באמת – קהילה בלי בשורה זה כמו אש בלי חמצן.
הפעם – אתם לא רק פותחים קבוצה.
אתם מחזיקים תדר.
וזה משנה הכול.
בואו נדבר תכל'ס –
אם הגעתם עד לכאן, סימן שיש בתוככם משהו שצועק לצאת.
רעיון, קול, מסר, בשורה.
לא משנה איך תקראו לזה – אתם יודעים בדיוק על מה אני מדבר.
אתגר "הקהילה הראשונה שלי" הוא לא אתגר טכני.
הוא התחלה של נראות חדשה.
התחלה של תדר חדש.
התחלה של קהילה – שהיא לא רק אוסף אנשים, אלא שדה אנושי סביב הרוח שלכם.
זה לא עוד "אתגר שיווקי".
זה רגע שבו אתם מפסיקים לחכות.
ומתחילים להיות מי שבאתם להיות.
אז אם אתם מוכנים לזוז,
אם אתם מרגישים את הדופק הזה מתחת לפני השטח –
זה הרגע להצטרף.
כי יש מקום כזה, שבו בשורה פוגשת פעולה.
ושם – קורים ניסים.
הירשמו עכשיו, ותראו איך משהו חדש נפתח בתוככם כבר ביום הראשון.
שמי נדב דהן, אמן, יזם, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.
התחלתי את דרכי העסקית כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.
לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.
כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.
לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.
תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל.
הפעילות משולבת במס' תחומים: