נמאס לכם לשווק בלי להרגיש מחוברים?
מרגישים שהשיווק שלכם לא מדויק, עייף, או סתם לא עובד – למרות שאתם עושים "הכל לפי הספר"?
מחפשים דרך חדשה להוביל קהל – בלי לרדוף אחרי לקוחות, בלי לשחוק את עצמכם ובלי לזרוק כסף על קמפיינים שלא באמת מביאים שינוי?
זה הזמן לגלות את המדריך שישנה לכם את כל מה שחשבתם על שיווק.
מה ההבדל בין בעל עסק שרץ אחרי השוק, לבין מי שמוביל קהילה סביבו?
ב-9 השנים האחרונות, פגשתי אלפי בעלי עסקים, שיווקתי, ייעצתי, הובלתי תכניות, ראיתי קמפיינים עפים וקמפיינים נופלים, ומה שלמדתי – זה שהשיווק החכם באמת לא מתחיל בחוץ.
הוא מתחיל בפנים.
ברוב המקרים, אנחנו רגילים להתחיל באסטרטגיה קלאסית – לבדוק מה עובד, לנתח קהלים, להעתיק מהלכים, להתייעץ עם מומחים ולהגיב לכל טרנד חדש שמגיע.
אבל מתחת לפני השטח, יש עקרונות שלא מדברים עליהם – כי הם לא נמדדים במספרים, אלא בתחושה עמוקה.
כל ההבנה של העקרונות הנסתרים האלה היא ששיווק מתחיל אצלנו.
לפני שאנחנו בונים אסטרטגיה שיווקית יבשה, קלאסית, משעממת – כדאי לעצור, להגדיר אסטרטגיה פנימית.
לשאול את עצמנו: מי אנחנו? מה באמת מניע אותנו? מה חסר לנו?
רק ככה אפשר לייצר השפעה, תוכן, מנהיגות – ולמשוך אלינו קהל שמרגיש אותנו באמת, בלי מניפולציות, בלי מסכות, בלי הבטחות ריקות.
כתבתי את המדריך הזה כי הבנתי שרוב העסקים פשוט לא מתחברים לעולם השיווק הקלאסי.
אתם לא רוצים להיות עוד "משווקים", אתם רוצים להיות מנהיגים.
אתם רוצים להפסיק לשכנע – ולהתחיל למשוך.
אתם רוצים לייצר תנועה סביב אמת, לבנות קהילה שמחוברת למהות ולא רק להצעות.
האסטרטגיה הפנימית היא יריית הפתיחה בשבילכם:
מדריך שמשנה את השפה, מציע אלטרנטיבה אמיתית, ומראה איך אפשר להפוך כל עסק למסע השפעה שמתחיל מבפנים.
וזה בדיוק התהליך שעוברים אצלי הלקוחות בתכנית הדגל שלי – Lazy Leader AI – תהליך שלא קורה במודע, אבל הוא מה שמייצר את השינוי.
ברגע שאתם מתחילים לעבוד עם השכבה התת-מודעת, עם מי שאתם באמת, כל מהלך שיווקי הופך לטבעי, מדויק, ומעורר השראה.
זו הדרך היחידה לצאת ממעגל ההישרדות ולהפוך למנהיגים אמיתיים.
שמי נדב דהן, אמן, יזם, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.
התחלתי את דרכי העסקית כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.
לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.
כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.
לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.
תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל.
אני מלווה בעלי עסקים בתהליכי צמיחה והטמעת גישת העצלנות שפיתחתי, בשילוב כלי AI כערך מוביל להפחתת המאמץ והגדלת התוצאות.
הליוויים הם בקבוצות ממוקדות באמצעות התכניות השונות: Lazy genius AI ו-Lazy leader AI – התכניות החדשניות שמייצרות טרנספורמציה עסקית עמוקה ומשמעותית שמלווה את המשתתפים שנים רבות קדימה.