לימדו אותנו שכדי למכור צריך לדחוף כי הלקוח לא יודע לקבל החלטה.
לימדו אותנו שאם הלקוח לא קונה עכשיו, אז הוא כבר לא יקנה.
לימדו אותנו שהלקוח קונה רק בפולואפ החמישי והלאה אז צריך קצת לנדנד.
לימדו אותנו שצריך להבטיח הבטחות מפוצצות כי זה מה שמוכר.
לימדו אותנו שזה בסדר ולגיטימי להפעיל קצת מניפולציות רגשיות כדי לשכנע את הלקוח.
לימדו אותנו שבלי דד ליין והצעה לעכשיו בלבד לא נצליח למכור הרבה.
פשוט לימדו אותנו את כל שיטות המכירה המבוססות על תודעת הישרדות.
יש עסקים ואנשי מכירות שיגידו שזה עובד ושזה הרים את אחוזי הסגירה שלהם, יכול להיות.
שהדרך הזאת לא מתאימה לכולם!
לא כל עסק רוצה להיות אגריסיבי, לוחץ, מניפולטיבי, מבטיח הבטחות רק בשביל למכור, דוחק את הלקוח לפינה עם דד ליינים וכל מיני טקטיקות שאתה מרגיש מבפנים שזה לא נכון לך.
אממה, כל אותם עסקים שלא רוצים בדרך הזאת נשארו חסרי כל, לא יודעים איך כן למכור ובגלל זה יצרו לעצמם אנטי מטורף כלפי מכירות עד כדי כך שהם מוותרים על שיחות, לא עושים שיחות בצורה מקצועית, רק מחפשים לסיים את השיחה ולשלוח הצעת מחיר, ופשוט מתחמקים ככל האפשר מההתמודדות עם הדבר הזה כי זה מייצר להם אנרגיה שלילית ותחושת חוסר אונים שאין להם כלים אחרים למכור.
הייתי שם.
התחלתי את דרכי בעולם המכירות בעגלות בארצות הברית. המקום הכי קשוח למכירות.
עשיתי את כל הטקטיקות, הייתי אגריסיבי, מכרתי בדרך לא דרך כי זאת הייתה המטרה. שום דבר אחר לא רלוונטי חוץ מהמכירה כי אם לא מכרת לא הרווחת. תודעת הישרדות למופת.
כשחזרתי לארץ, והתחלתי את הדרך העסקית שלי פה, היה לי אנטי גדול כלפי מכירות בדיוק בגלל הסיבה הזאת ובמשך שנתיים נמנעתי ככל האפשר ממשקי מכירה. לא רציתי למצוא את עצמי בטעות אגריסיבי, לוחץ או מניפולטיבי כמו שהייתי בארצות הברית.
בשלב מסוים הבנתי שהבריחה לא יכולה להמשך והבנתי שאני חייב לפתח לעצמי גישת מכירות חדשה שאני אוכל למצוא את עצמי מתלהב להיפגש ולשוחח עם לקוחות מתעניינים ומוכר להם בהתלהבות ותשוקה בלי להיות מניפולטיבי ודוחף.
התחלתי לפתח את כל הגישה לא מתוך השאלה
'איך אני רוצה למכור?'
אלא התחלתי לפתח את כל הגישה מתוך השאלה
'איך הייתי רוצה שימכרו לי?'
ההבנה הזאת של איך אני אוהב להתנהג כצרכן, ואיך אני אוהב שמתנהגים איתי כצרכן פתחה לי צוהר של תובנות שעזרו לי לגבש את תודעת המכירה החדשה ואת כל הגישה, הכלים והרעיונות שבעזרתם אני מוכר ומלמד מכירות.
למכור זה כיף כי זו הזדמנות להכיר אנשים חדשים שאנחנו יכולים לעזור להם!
למכור זה קל כי זה דורש ממני להיות מי שאני באמת, באותנטיות שלי!
למכור זה פשוט כי כל מה שאני צריך לדעת זה מה הערך שיש לי לתת ואיך להציג אותו בצורה נכונה!
למכור זה טבעי כי אני יודע איך לקלוט את הצד השני תוך כמה שניות ולהבין איך לדבר בשפה שלו!
זה מה שקרה לי כשפיתחתי את המודלים השונים למכירות: בניית ערך עצמי, 10 העקרונות למכירה הטבעית, מכירות ע"פ סגנונות תקשורת ותסריט מכירה מקרב.
וזה מה שאני רוצה שיקרה גם לכם בעקבות הקורס הדיגיטלי שלי:
מהרגע ששילמתם על הקורס, כל הידע הוא שלכם ויש לכם את הזכות לעשות איתו מה שאתם רוצים, כולל ללמד אותו בקורסים משלכם!
איך כותבים דפי נחיתה ומכירה מא' עד ת' שיגרמו לכם למכור את מוצרי האונליין שלכם בלי מאמץ?!
איך כותבים ובונים מערך וובינר מכירה שיגרום לכם למכור כל מוצר במעמד וובינר?!
אם אתם מרגישים שכל עניין המכירה בעסק לא זורם לכם באופן טבעי, שאתם לא מצליחים למכור כמו שאתם רוצים, זה בשבילכם!
כי נמאס לי לשמוע בעלי עסקים שלא שפוחדים/חוששים/נמנעים מכל עניין המכירה בגלל כל מיני אמונות מגבילות, ספקות עצמיים ועוד.
וכמובן, בגלל שזה דיגיטלי ואין לי פה הוצאות חוץ מפרסום, אז אני יכול לאפשר לעצמי להנגיש לכמה שיותר עסקים בלי שיצטרכו לחשוב פעמיים אם לעשות את זה או לא!
אם לא קיבלתם ערך או שזה לא ענה לציפיות שלכם, שלחו לי מייל ותקבלו זיכוי מלא ואני בעצמי גם אספוג את עמלת הסליקה.
בהחלט, ניתן לשלם בביט למס' 050-2780897 ולשלוח צילום מסך בוואטספ שאדאג לשלוח לכם גישה מיידית לקורס.
כן, ניתן לשלם בהעברה, פרטי חשבון:
בנק מזרחי | סניף 519 | חשבון 193124 | דהן אחינדב
יש לשלוח צילום מסך בוואטספ למס' 050-2780897 שנדאג לשלוח לכם גישה מיידית לקורס.
שמי נדב דהן, אמן, יזם, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.
התחלתי את דרכי העסקית כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.
לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.
כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.
לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.
תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל.
הפעילות משולבת במס' תחומים: