אם יצא לכם לעבוד עם קמפיינרים, אתם ודאי מבינים שזה לא דבש כמו שזה נשמע.
ריטיינר של כמה אלפי שקלים בחודש, לצד התקציב הפרסומי, זה כבר הופך להוצאה כזאת שאם אתם לא מייצרים מזה לפחות פי 5 הכנסות, לא שווה לכם להחזיק את זה. וזה לא פשוט להגיע לשם.
אבל זה עוד מילא, הבאסה מתחילה כשאתם מתחילים להעביר מידע על העסק שלכם והקמפיינרים מנסים לקלוט את העסק ולהפיק לכם חומרים, פה זה כבר מתחיל להיות לא לטעמכם, לא בשפה שלכם, לא במותג שלכם ולא כמו שנראה לכם. אבל אתם זורמים ונותנים צ'אנס.
ואז, חודש ראשון אין תוצאות, חודש שני לא משהו, חודש שלישי לא משתפר והכיס כבר מתחיל להתרוקן ואין לכם יותר משאבים להשקיע כדי שאולי זה יעבוד. אז אתם מוותרים והנה בלי לשים לב הלכו לכם 15 אלף ש"ח במקרה הטוב ב3 החודשים האלה.
אני חלילה לא בא לפגוע בקמפיינרים, רובם עושים עבודה נפלאה ונותנים ערך אמיתי ללקוחות שלהם. אני מכיר אותם, העסקתי אותם כשהייתה לי סוכנות והכשרתי רבים וטובים שעושים היום חיל בתחום. יחד עם זאת, הם לא מתאימים לכל עסק, בטח לא לעסק שבקושי מכניס 30 אלף ש"ח בחודש.
אם אתם נמצאים במקום שיש לכם יותר זמן מכסף, אתם חייבים ללמוד לנהל לעצמכם את הפרסום. אם יש לכם יותר כסף מזמן, תוציאו את זה החוצה.
כבעלים של סוכנות שיווק לשעבר, ואחד שחי את עולם השיווק, מיתוג ודיגיטל כבר 7 שנים, אני יכול לומר לכם בפה מלא: זה לא מפחיד כמו שזה נראה לכם!
זה מתחלק ל-2, יש את עניין האסטרטגיות השונות שצריך להבין, ויש את העניין הטכני של מערכת הפרסום שצריך ללמוד. באמצע יש את עניין הכתיבה של המודעות ודפי הנחיתה, אבל כשמגדירים אסטרטגיה כמו שצריך, זה הופך להיות החלק הקל ביותר. ובהנחה שאתם יודעים לכתוב פוסטים, אתם גם תדעו לכתוב מודעות.
יש כמה אסטרטגיות שצריך לדעת להגדיר ולזקק פעם אחת וזה הכל.
אסטרטגיה ראשונה: להבין מי קהל היעד שלכם, מי הלקוח האידיאלי, מה המסרים ומה ההצעה שלכם.
אסטרטגיה שניה: להבין מהו סל המוצרים שלכם, מה המוצר הראשון במשפך ואז כל המוצרים שבאים אחריו עד למוצר המרכזי שלכם.
אסטרטגיה שלישית: להבין את הערך שאתם הולכים לתת, מה הקהל שלכם באמת רוצה ואיך להשפיע עליו ולא רק למכור לו.
אסטרטגיה רביעית: תכנית פעולה מוגדרת לכל המערך הפרסומי והקמפיינים שאתם יוצאים איתם.
גם אם זה נשמע לכם סינית עכשיו, תוך שעתיים זה יראה לכם קלי קלות. באחריות.
מערכת הפרסום של פייסבוק לא השתנתה כבר 6 שנים.
הפחד הגדול של עסקים זה לא להצליח לעקוב אחר השינויים, אז תנו לי להרגיע אתכם: השינויים מינוריים ולרוב לא רלוונטיים. הבסיס של המערכת לא השתנה כבר 6 שנים. לומדים פעם להקים לעצמכם את הקמפיינים ועם זה אתם רצים.
החלק הטכני לא מסובך, המערכת פרסום בעברית מלאה וטובה ואתם תדעו להתמצא בה תוך כמה שעות.
חוששים מעניין כתיבת המודעות? פתרתי לכם אותו. קבלו מדריך שילמד אתכם טכניקות פשוטות וקלות ליישום שישפרו פלאים את הכתיבה השיווקית שלכם גם בפוסטים האורגניים וגם במודעות לקמפיינים!
מפחדים מעניין ה'מוזה' וזה שאין לכם על מה לכתוב? הנה פתרתי לכם עם 26 רעיונות לפוסטים ומודעות.
משפט הפתיחה הוא אישיו, אז הנה 4 סוגים של כותרות שיווקיות למודעות, מיילים ופוסטים, שבכל אחד מהם יש לכם לפחות 10 דוגמאות של משפטים מושכים.
אם אתם רוצים להתנער מהתלות בקמפיינרים ומוכנים להשקיע זמן כדי ללמוד לנהל לעצמכם את הפרסום והקמפיינים בפייסבוק, זה בשבילכם!
אפילו אם אתם לא רוצים לנהל בעצמכם, ורוצים להבין איך הדברים עובדים, ולפקח טוב יותר על הקמפיינר שלכם, זה יעזור לכם!
יש לי לקוחות נשים בנות 60+ שמנהלות לעצמן את הפרסום כמו גדולות ושולטות במערכת הפרסום. זה עניין של רצון, מי שרוצה לומד ומשקיע, ואז גם מקבל תוצאות.
אם אתם יודעים לכתוב פוסטים, אתם תדעו לכתוב מודעות. אצלי אין הבדל בין הפוסטים באורגני לבין הממומן. כל מה שעולה בממומן עלה לפני באורגני עם הנעה לפעולה מתאימה, זה הכל. אחרי שתגדירו אסטרטגיה, המודעות יבואו באופן טבעי. אני לא מאמין בנוסחות של מודעות, אלא בפוסטים שיכולים להיות יותר אותנטיים.
לא, אבל אולי בהמשך אצרף לקורס הדרכה על עיצוב מודעות בקאנבה.
כמו פוסטים, את אותם סרטונים שאתם עושים לאורגני, תשנו הנעה לפעולה בסוף ותעלו לממומן. אותו דבר בדיוק.
כי נמאס לי לשמוע בעלי עסקים שלא הצליח להם הפרסום עם קמפיינרים ובסוף הם היו צריכים לכתוב את המודעות ולעשות הכל, והקמפיינר רק עשה את הטכני.
אז הנה, יש לכם קורס, תלמדו לעשות בעצמכם ושחררו את התלות בקמפיינרים!
כמו שכתבתי למעלה, זה הפתעה. תגיעו לעמוד התודה ותגלו.
אם לא קיבלתם ערך או שזה לא ענה לציפיות שלכם, שלחו לי מייל ותקבלו זיכוי מלא ואני בעצמי גם אספוג את עמלת הסליקה.
בהחלט, ניתן לשלם בביט למס' 050-2780897 ולשלוח צילום מסך בוואטספ שאדאג לשלוח לכם גישה מיידית לקורס.
כן, ניתן לשלם בהעברה, פרטי חשבון:
בנק מזרחי | סניף 519 | חשבון 193124 | דהן אחינדב
יש לשלוח צילום מסך בוואטספ למס' 050-2780897 שנדאג לשלוח לכם גישה מיידית לקורס.
שמי נדב דהן, יזם, אמן, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.
התחלתי את דרכי העסקית ב2016 כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.
לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.
כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.
לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.
תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם 'עסקים עצלנים' כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל. זה הוכיח לי שכאשר הולכים עם הייעוד עד הסוף בלי להתנצל, מרוויחים בענק מכל הבחינות.
לחיי העצלנות שלכם.