לכתוב כדי למכור – זה לכתוב כדי לעורר השפעה, השראה והנעה!
תרשו לי להעניק לכם ארגז מיוחד שיעזור לכם לכתוב קלות ובפשטות פוסטים, מודעות, תסריטים וכל סוג של תוכן שמטרתו לגעת בקהל שלכם, להשפיע עליו ולהניע אותו לפעולה.
חוששים מעניין כתיבת המודעות? פתרתי לכם אותו. קבלו מדריך שילמד אתכם טכניקות פשוטות וקלות ליישום שישפרו פלאים את הכתיבה השיווקית שלכם גם בפוסטים האורגניים וגם במודעות לקמפיינים!
מפחדים מעניין ה'מוזה' וזה שאין לכם על מה לכתוב? הנה פתרתי לכם עם 26 רעיונות לפוסטים ומודעות.
משפט הפתיחה הוא אישיו, אז הנה 4 סוגים של כותרות שיווקיות למודעות, מיילים ופוסטים, שבכל אחד מהם יש לכם לפחות 10 דוגמאות של משפטים מושכים.
שמי נדב דהן, אמן, יזם, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.
התחלתי את דרכי העסקית כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.
לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.
כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.
לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.
תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל.
הפעילות משולבת במס' תחומים: