עבודה עם קמפיינרים יכולה להיות יקרה ומתסכלת. ריטיינרים של אלפי שקלים בחודש, יחד עם תקציב פרסום, הופכים להוצאה כבדה – ואם לא מכניסים פי 5 מזה, זה פשוט לא משתלם.
מעבר לזה, התסכול מתחיל כשהחומרים שהם מפיקים לא מרגישים כמו העסק שלכם – לא בשפה, לא במותג, ולא בכיוון. ואתם מנסים, אבל התוצאות מאכזבות, והכיס מתרוקן.
אין לי דבר נגד קמפיינרים – הם עושים עבודה מדהימה, אבל לא כל עסק יכול להרשות לעצמו את זה. אם אתם עם יותר זמן מכסף, הגיע הזמן ללמוד לנהל את הפרסום בעצמכם.
כבעל סוכנות שיווק לשעבר עם 8 שנות ניסיון, אני יכול להבטיח לכם – זה הרבה פחות מפחיד ממה שנדמה.
הסוד הוא להבין אסטרטגיות וללמוד את מערכת הפרסום. כתיבת המודעות והדפים הופכת לקלה ברגע שיש אסטרטגיה טובה, ואם אתם יודעים לכתוב פוסטים – אתם כבר בדרך הנכונה.
ומה לגבי הפן הטכני? מערכת הפרסום של פייסבוק כמעט לא השתנתה בשש השנים האחרונות. היא פשוטה, בעברית, ותוך כמה שעות תרגישו בנוח להקים קמפיינים בעצמכם.
אתם מקבלים גישה למנטור AI שפיתחתי על בסיס הגישה, השיטה והניסיון שלי, שאתם יכולים להתייעץ איתו, לשאול אותו, להיעזר בו בשיווק, במכירות ובפיתוח העסקי שלכם!
איך בונים תכנית פעולה לקידום ושיווק כנסים, סדנאות ואירועים פרונטאליים ודיגיטליים כאחד?
איך בונים פעילות אתגר שממגנטת את הקהל והופכת אותם לקהל נלהב ומעריץ?
הקורס שיוציא את השיווק שלכם מחוץ לקופסא, יגרום לכם לבלוט, ליצור מסרים ייחודיים, הצעות שאי אפשר לסרב להן ותוכן מקורי!
הסדנה המתקדמת ביותר שלי לכתיבה שיווקית שבה תלמדו איך לספר את הסיפור שלכם, לכתוב ע''פ סגנונות תקשורת ולהניע לפעולה!
ספר הדרכה מיוחד בו אני מלמד אתכם ומתרגל איתכם איך ליצור בשורה שיווקית חדשה סביב העסק שלכם וליצור מותג מקורי ותוכן ייחודי!
גישה להקלטת כל מפגשי הקהילה שנערכו. מפגשים מלאים בערך, ידע חדש, תוכן ומאסטרמיינד!
קבלו מדריך שילמד אתכם טכניקות פשוטות וקלות ליישום שישפרו פלאים את הכתיבה השיווקית שלכם גם בפוסטים האורגניים וגם במודעות לקמפיינים!
מפחדים מעניין ה'מוזה' וזה שאין לכם על מה לכתוב? הנה פתרתי לכם עם 26 רעיונות לפוסטים ומודעות.
משפט הפתיחה הוא אישיו, אז הנה 4 סוגים של כותרות שיווקיות למודעות, מיילים ופוסטים, שבכל אחד מהם יש לכם לפחות 10 דוגמאות של משפטים מושכים.
אם אתם רוצים להתנער מהתלות בקמפיינרים ומוכנים להשקיע זמן כדי ללמוד לנהל לעצמכם את הפרסום והקמפיינים בפייסבוק, זה בשבילכם!
אפילו אם אתם לא רוצים לנהל בעצמכם, ורוצים להבין איך הדברים עובדים, ולפקח טוב יותר על הקמפיינר שלכם, זה יעזור לכם!
יש לי לקוחות נשים בנות 60+ שמנהלות לעצמן את הפרסום כמו גדולות ושולטות במערכת הפרסום. זה עניין של רצון, מי שרוצה לומד ומשקיע, ואז גם מקבל תוצאות.
יש לכם פה ארגז מדריכים לכתיבה שיווקית שלא רק תלמדו לכתוב מודעות, אלא כל סוג של תוכן.
כן, אני מלמד איך לעצב מודעות מדהימות בקאנבה תוך כמה דקות!
כמו פוסטים, את אותם סרטונים שאתם עושים לאורגני, תשנו הנעה לפעולה בסוף ותעלו לממומן. אותו דבר בדיוק.
סה"כ הקורס עומד כרגע על 3.5 שעות, והוא מתעדכן באופן שוטף בעוד תוכן, אסטרטגיות וכלים. אז זה משתנה עם הזמן.
כי נמאס לי לשמוע בעלי עסקים שלא הצליח להם הפרסום עם קמפיינרים ובסוף הם היו צריכים לכתוב את המודעות ולעשות הכל, והקמפיינר רק עשה את הטכני.
אז הנה, יש לכם קורס, תלמדו לעשות בעצמכם ושחררו את התלות בקמפיינרים!
אם לא קיבלתם ערך או שזה לא ענה לציפיות שלכם, שלחו לי מייל ותקבלו זיכוי מלא ואני בעצמי גם אספוג את עמלת הסליקה.
כן, בעמוד הבא לאחר השארת הפרטים בטופס, יש לכם אפשרות לשלם בביט.
כן, ניתן לשלם בהעברה, פרטי חשבון:
בנק מזרחי | סניף 519 | חשבון 193124 | דהן אחינדב
יש לשלוח צילום מסך בוואטספ למס' 050-2780897 שנדאג לשלוח לכם גישה מיידית לקורס.
שמי נדב דהן, אמן, יזם, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.
התחלתי את דרכי העסקית כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.
לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.
כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.
לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.
תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל.
הפעילות משולבת במס' תחומים: