איך בונים סוכנות שיווק, מיתוג ודיגיטל יציבה, רווחית ומבוקשת?
כאחד שעשה את זה והיה בעלים של סוכנות שיווק, היו 2 דברים שעזרו לי לשמור על יציבות:
תהליכי פרימיום יקרים ושירותים ריטיינר גבוהים.
את שני הדברים האלה, יחד עם בנק רעיונות למוצרים סוכנות + אסטרטגיה לפרסום משפיע,
אני הולך ללמד אתכם בארגז המיוחד הזה!
זה המדריך שיעביר אתכם מריטיינרים של 1,500 ש"ח בחודש, למינימום 4,000 ש"ח בחודש ועד 15,000 ש"ח ויותר.
שלב אחרי שלב תלמדו את כל השלבים ליצירת מוצרי ריטיינר מנצחים!
מדריך פרקטי ומעשי שיגרום לכם להפסיק למכור בקטן ולהתחיל למכור בגדול.
זה מדבר על תהליכי מיתוג אבל בקלות יכול להתאים לתהליכי בניית אתר, משפכי שיווק ועוד שירותים שאתם מוכרים בצורה חד פעמית (ולא ריטיינר)
המדריך שחושף את אסטרטגיית הפרסום שלי ב’עסקים עצלנים’ ואיך הצלחתי להפוך את המותג למוכר בפחות משנה?!
בנק רעיונות אדיר שיפוצץ לך את הראש ברעיונות למוצרים שבטוח אין לך היום בסוכנות!
ללמוד איך משלבים בין מספר מוצרים והופכים אותם למוצר אחד גדול!
שמי נדב דהן, אמן, יזם, איש רוח ואוהב עסקים ואנשים.
התחלתי את דרכי העסקית כמאמן (קאוצ'ינג) וכבר בשנה הראשונה שלי כמאמן עשיתי מעל 30 סדנאות והרצאות שמבוססות על הסיפור האישי שלי והוצאתי את הספר שלי 'ילד פריפריה' במימון המונים.
לאחר שנה בחרתי בחרתי להיכנס עמוק בעולם העסקי ולהתמחות בתהליכים של בניית מותג – אסטרטגיה, שיווק ודיגיטל. העברתי עשרות סמינרים בנושא ולימדתי את כל השיטות שלי לבניית מותג, שיווק ודיגיטל בעידן החדש.
כשנחתה הקורונה הקמתי את הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה שצמחה בקצב מסחרר והגיעה בשיא שלה ל9 עובדים במשרדים 150 מטר בפתח תקווה, עם היקף של עשרות לקוחות בחודש.
לאחר 3 שנות פעילות של הסוכנות הגעתי לשחיקה והבנתי שאני לא מוכן להמשיך לעבוד קשה, אז קיפלתי את הבסטה והקמתי את 'עסקים עצלנים'. העסק הראשון שמבוסס על הDNA הכי פנימי ועמוק שלי ובעל תחושת השליחות והמשמעות הגדולים ביותר שחוויתי מאז שנכנסתי לזירה העסקית.
תוך פחות משנה חוויתי הצלחה עם כמו שלא חוויתי באף עסק. הן מבחינת הכנסות והן מבחינת השפעה וקהל.
הפעילות משולבת במס' תחומים: