להיות נוכח בלי לצעוק – למה פומו זו לא הבעיה שלך, ולמה שקט זה לא חולשה בשיווק

להיות נוכח בלי לצעוק למה פומו זו לא הבעיה שלך, ולמה שקט זה לא חולשה בשיווק? אני זוכר בוקר מסוים שבו פתחתי את הפייסבוק אחרי כמה ימים של שקט מצדי.בעוד שאני נחתי לרגע וניסיתי להתנתק מהמרדף היומיומי, הפיד שלי התמלא בפוסטים נוצצים:קולגות מפרסמים הישגים חדשים, מתחרים משיקים מוצרים, כולם נראים עסוקים ונוכחים בכל מקום.בתוך דקות […]
כסף כמראה – היחסים האמיתיים של בעלי עסקים עם אנרגיית הכסף

מדריך מזורז לשיפור היחסים עם כסף! כסף כמראה: היחסים האמיתיים של בעלי עסקים עם אנרגיית הכסף מערכת היחסים שלנו עם כסף חושפת הרבה יותר מאשר רק את היכולות הפיננסיות שלנו. היא משקפת את האמונות העמוקות ביותר שלנו, את דפוסי ההתנהגות, הפחדים, התשוקות והערך העצמי שלנו. מדריך זה מתבונן בעומק הקשרים המורכבים שבעלי עסקים מפתחים עם […]
שחיקת הסמכות המקצועית בעידן הדיגיטלי

שחיקת הסמכות המקצועית בעידן הדיגיטלי בעידן הדיגיטלי המודרני, כלים טכנולוגיים מתקדמים מאפשרים כמעט לכל אדם להיראות כמומחה. בינה מלאכותית, וידאו וטריקים של נראות תורמים לכך שאנשים חסרי ניסיון רב יכולים ליצור תוכן מרשים המשדר סמכות. למשל, מחקר שיווק מצא כי עצם הימצאותם של פילטרים לעריכת תמונות והיכולת למחוק פוסטים בדיעבד גורמים לצרכנים לחשוד שהתוכן שהם […]
עידן הפוסט-נישה – מכתב פתוח לעצמאים שלא נכנסים למשבצת

עידן הפוסט-נישה מכתב פתוח לעצמאים שלא נכנסים למשבצת אני כותב את המילים האלה בלב פועם, כמעט בחשש. במשך זמן רב ניסיתי לסכם את עצמי בשורה אחת, להיכנס להגדרה נוחה. הרי כך לימדו אותנו: לבחור תואר אחד, מקצוע אחד, "נישה" אחת. אבל האמת שלי מסרבת להתכווץ. לא נולדתי כדי להיות כותרת. אני טקסט מתמשך. כל חיי […]
להיוולד מחדש בפסח – איך למנף את החג למיתוג עסקי מחודש ונרטיב שיווקי מרגש

להיוולד מחדש בפסח איך למנף את החג למיתוג עסקי מחודש ונרטיב שיווקי מרגש פסח, חג החירות והאביב, מציע הזדמנות ייחודית לעסקים לחדש לא רק את המדפים והמחסנים, אלא גם את הנרטיב השיווקי והזהות המותגית שלהם. בעוד רבים מתמקדים בניקיונות הפיזיים, מחקר זה חושף כיצד החג מספק פלטפורמה רעיונית עשירה למיתוג מחדש. הרעיון המרכזי של יציאה […]
ריפוי עסקי בפסח – איך לשחרר, לסלוח ולהתכוונן מחדש לעשייה מתוך חירות

ריפוי עסקי בפסח איך לשחרר, לסלוח ולהתכוונן מחדש לעשייה מתוך חירות מה אתה סוחב איתך לעסק, שאולי הגיע הזמן לשחרר? שאלה פשוטה לכאורה, אך עמוקה. נניח שאתה בעל עסק קטן שמוצא את עצמו מותש רגשית בסוף עוד יום ארוך. רשימת המטלות לא נגמרת, הטלפון רוטט בלי הפסקה, ובפנים מצטבר משקל כבד של דאגות וטינות ישנות. […]
ניקוי חמץ עסקי – להפוך את פסח להזדמנות לניקוי עמוק בעסק

ניקוי חמץ עסקי להפוך את פסח להזדמנות לניקוי עמוק בעסק השמש מתחממת והאוויר מתמלא בריח פריחה, וכולנו מרגישים שפסח כבר ממש כאן. עבור רבים מאיתנו, בעלי העסקים הקטנים, תקופת האביב וניקיונות החג מביאה איתה לא רק מטלות ביתיות, אלא גם הזדמנות להתבונן פנימה בעסק שלנו. אנחנו עורמים ערימות של ניירת ישנה, ממיינים קבצים דיגיטליים ופתאום […]
יציאת מצרים כמודל להתפתחות עסקית – מסע מתודעת עבדות לחירות יזמית

יציאת מצרים כמודל להתפתחות עסקית מסע מתודעת עבדות לחירות יזמית חג הפסח מזמן אלינו הזדמנות ייחודית להתבוננות פנימית על חיינו העסקיים. מעבר לסיפור ההיסטורי והדתי, יציאת מצרים מספקת לנו מטאפורה עוצמתית לתהליכי שינוי והתפתחות שעוברים יזמים ובעלי עסקים. בדומה לבני ישראל, גם אנחנו כיזמים נדרשים לזהות את "מצרים" הפרטית שלנו – אותם מקומות של תקיעות, […]
האם ההשקה הדיגיטלית היא כבר לא מה שהייתה? מגמות ותחזיות לשנים 2025–2030

האם ההשקה הדיגיטלית היא כבר לא מה שהייתה? מגמות ותחזיות לשנים 2025–2030 בעוד משווקים ממשיכים להשקיע בוובינרים מתוזמנים עם טיימרים דוהרים, נתונים חדשים מצביעים על עייפות צרכנית גוברת ממסרי "עוד רגע זה נגמר". במקביל, עסקים פורצי דרך מתחילים לנצל טכנולוגיות AI מתקדמות כדי ליצור השקות מותאמות אישית בזמן אמת – ולשנות את פני מודלי המכירה […]
עתיד הקורסים הדיגיטליים 2025-2030: מהפכת הערך בעידן הבינה המלאכותית

עתיד הקורסים הדיגיטליים 2025-2030: מהפכת הערך בעידן הבינה המלאכותית למרות עליית כלי בינה מלאכותית ושפע התוכן החינמי, תעשיית הקורסים הדיגיטליים צפויה להמשיך בצמיחה בשנים 2025-2030, אך בדפוסים שונים מהותית. המגמות המובילות כוללות מעבר לפורמטים קצרים יותר, חוויות למידה היברידיות ומותאמות אישית, עם דגש על אינטראקטיביות ותמיכת קהילה. מודלים עסקיים חדשים מתפתחים סביב מינויים, פרסונליזציה ושילוב […]